woensdag 9 april 2014

Maak je eigen achtergrond / Make your own backgrounds

Vandaag heb ik voor jullie vrij simpele en eenvoudige tags gemaakt. En dit omdat ik vooral de achtergrond goed wil laten zien. Het kleine label is het eenvoudigst deze heeft eerst een laagje met een spray gekregen. Ik gebruikte een licht paarse kleur van Tattered Angels, als dit droog was heb ik met een donkere paarse inkt het kompas aangebracht. Dit kompas is een maks van Tim Holtz, deze leg je op je papier/label in mijn geval en dan wrijf je met een zacht draaiende beweging de inkt over de mask. Als je deze dan weg haalt blijft een lichter patroon over,onderaan bracht ik een stempelafdruk aan en de hoeken kregen nog een paars glitterlaagje met WoW! embossing poeder.
Het grote label werd gemaakt van glad papier (copic papier bv), voor dit label breng je eerst de gewenste kleur(en) spray aan, ik gebruikte weer de sprays van Tattered Angels, je papier goed van je spray voorzien en hierop (als het nog nat is) een verfrommeld stukje vershoudfolie (dat je in de keuken gebruikt) dit aan de lucht laten drogen ….tja dit vergt even wat geduld, niet met je heat tool gaan drogen, gewoon even geduld hebben. Als je de folie dan weghaalt heb je een prachtig marmer achting effect echt heel mooi om te zien …. ik heb mijn best gedaan om het met de foto's zo goed mogelijk te laten zien maar echt 100% goed is het niet te zien. Hierop kan je dan gaan stempelen of een stencil gebruiken met inkt of structuur pasta. Ik heb het label vrij simpel gehouden omdat ik de basis laag zo goed mogelijk wou laten zien. Ik zou zeggen probeer het eens uit en heb je nog vragen dan hoor ik het graag.




Groetjes, Peggy xxx

2 opmerkingen:

Bedankt dat je de tijd nam om mijn blog te bezoeken en een berichtje achter te laten.

Thanks that you took the time to visit my blog and to leave a message !!!

Peggy